7 grudnia 2014

Skubasa miłość do muzyki. Na koncertach

www.suplement.us.edu.pl, grudzień 2014

Autor jednej z najciekawszych piosenek tego roku, „Nie mam dla ciebie miłości”, zagrał w Krakowie.


Skubas w Krakowie

fot. Marta Madeja

Lubelski muzyk był studentem Wydziału Jazzu i Muzyki Rozrywkowej Akademii Muzycznej w Katowicach. Jego debiutancki album „Wilczełyko” ukazał się w 2012 r. W tym roku nagrał drugą płytę „Brzask”.

6 grudnia w krakowskiej Rotundzie publiczność usłyszała m.in. piosenki: „Nie pytaj”, „Wilczełyko”, „Diabeł”, „Rejs”, „Linoskoczek”, „Kołysanka”, „Brzask”, cover Daabu „Moje paranoje” oraz utwory „Mgła”, „Wyspa nonsensu”, wyjątkowy „Nie mam dla ciebie miłości”, a także „Wątpliwość” i „Rain Song”. Artysta wychował się w Krakowie – piosenkę „Więcej nieba” zadedykował Nowej Hucie.

– Szkoda, że według plakatów koncert miał zacząć się o godz. 20, a zaczął się z ponad godzinnym opóźnieniem – komentował jeden z uczestników. – Jego występy oczyszczają duszę – dodał inny.

Śpiewał: „Nie mam dla ciebie miłości. Ktoś tu był przed tobą. Nie ma we mnie miłości. Odchodząc zabrała ją ze sobą”.

Dzięki prostocie rockowych melodii i trafnym tekstom Skubas to jeden z najbardziej interesujących muzyków ostatnich lat w Polsce.

BK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz